Hlavní navigace

Do Zásilkovny vstupuje e-shop Notino, ve firmě získal 20 procent

6. 4. 2018

Sdílet

Zásilkovna.cz - logo

Kosmetický e-shop Notino spojil síly s logistickou službou Zásilkovna, která provozuje síť výdejních míst, kde si lidé mohou vyzvednout nákupy z e-shopů. Ve skupině Packeta, která Zásilkovnu vlastní, si Notino pořídil 20% podíl, oznámily firmy v tiskové zprávě.

Zásilkovně, která momentálně působí v deseti zemích EU, má nový podílník pomoci s expanzí na další evropské trhy. „Cílem pro letošní rok je pokrýt našimi službami všech 28 zemí Unie a s tím nám pomůže právě vstup strategického partnera, který na těchto trzích už působí. Chceme nabídnout klientům dostupnou logistiku a služby spojené s expanzí do celé EU. Letos tak budeme moci nabídnout přes jedno napojení API cenově příznivou logistiku do všech zemí EU,“ říká zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.

Služba podle ní loni přepravila 7 milionů zásilek a letos se chce dostat na 12 milionů. Ve střední a východní Evropě provozuje 1895 výdejních míst.

Brněnskému Notinu (do roku 2016 známému pod jménem Parfums.cz) má spolupráce přinést vylepšení logistiky. E-shop momentálně funguje v 21 zemích a plánuje další expanzi. Firma hlásí roční obrat asi 7 miliard Kč.

Celou transakci ještě musí schválit antimonopolní úřad.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 4. 2018 2:25

    bez přezdívky

    .. jinými slovy je Zasilkovna.cz přes veškeré své PR kecy vlastně nevýdělečný podnik.. protože KDYBY vydělávala a KDYBY toto dokázala prokázat, tak si jde u bank pro nějaký úvěr.. a má stále svých 100 proc jistých.. ale možná u bank pohořela. a tak prodává rovnou celou 1/5 .. ?? no to je fakt "vskutku profitablní" vize daného podniku..

    Nicméně stojí za to podotknout, že zrovna tato firma, co se chlubí více jak 400+ výdejními místy (které marketingové často propaguje tak, jako "to jsou naše provozovny").. má možná jen 1-3 skutečně VLASTNICH kamenných provozoven a vše ostatní je nasmlouvané.. z vlastní zkušenosti jsem zažil jejich arogantní jednání, že osobní vyzvednutí na "zapadlé, v polích" centrále v Praze není možné.. po více jak 20h zuřivého diskutování tedy jako svolili stylem "naprostá výjimka".. přijedu na tu jejich "centrálu", tam místnost zřetelně označena "výdejní místo".. uvnitř klasický pult.. zvonek s textem "když tu nejsme, zazvonte". zazvoním. a ptám se slečny, zdali jsem nějaký "exot", co si přišel osobně vyzvednout zásilku.. ".. neeee. vůbec ne.. tady si každý den někdo přijde pro něco".. tak pak si přeberte, proč jejich zákaznické odd vám po celý den zaníceně tvrdí, že osobní převzetí není možné..

    p.s. jinak ta jejich centrála je opravdu v totální PR----Li.. to se jen tak nevidí.. opuštěná, nějaká dříve agro budova.. příjezdová cesta na pomezí betonových bloků ala D1 a polní cesty.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).