Obchodní síť Teta drogerie, provozující stejnojmenou síť drogerií, spouští po dvou letech příprav do provozu vlastní e-shop.
V e-shopu má být k dostání okolo 10 tisíc produktů a ceny by se zde neměly výrazně lišit od těch v kamenných pobočkách. Cílovou skupinou mají být hlavně ženy realizující velké zásobovací nákupy, které často nakupují v supermarketech. Řetězec také doufá, že se mu podaří více oslovit mladé zákazníky.
„Od e-shopu si slibujeme hlavně posílení segmentu zásobovacích nákupů. Naše kamenné obchody si dobře vedou u cílených nákupů několika položek, ale i kvůli umístění prodejen Teta jsme byli slabší právě ve velkých nákupech. Kromě toho si myslíme, že se naše kamenné obchody a e-shop mohou navzájem dobře podporovat. V horizontu deseti let bude ostatně e-commerce v tomto typu podnikání podle nás představovat 25 nebo 30 procent obratu,“ uvedl David Vejtruba, marketingový ředitel společnosti Solvent, která Tetu drogerii vlastní a společně s franšízanty iprovozuje.
E-shop vznikl jako řešení na zelené louce, vytvořila jej česká IT společnost Sprinx. „E-shop musí zvládnout nápor statisíců uživatelů. Úplně nejnáročnější bylo naprogramování cenotvorby, která u Tety není nejjednodušší,“ popisuje vznik e-shopu Šárka Fialová z IT společnosti Sprinx.