Příjmy firmy se při tomto zisku zastavily na sedmi miliardách. Sociální síť funguje jako stroj na peníze, ale začínají se objevovat i problémy – Facebooku totiž dochází reklamní plochy. Zároveň začíná významně investovat do nových oblastí a svých datacenter.
Utrácení by tak mohlo v budoucnosti pohněvat investory. A manažeři sociální sítě už na to trh připravují. Finanční ředitel firmy David Wehner pro Reuters prohlásil, že příští rok bude „rokem agresivního investování a podstatného zvýšení nákladů.“
Firma ale pořád šlape a táhne ji především mobilní reklama. Ta tvoří aktuálně 84 procent všech reklamních příjmů firmy. Ještě loni touto dobou to bylo procent 78.
Zároveň za poslední tři měsíce zvýšila i počet aktivních uživatelů. Alespoň jednou denně sociální síť používá 1,18 miliardy lidí po celém světě. Jednou měsíčně si zkontroluje profil 1,66 miliardy uživatelů.