Facebook pustí reklamu do Messengeru. WhatsApp zatím odolává

13. 7. 2017

Sdílet

Sociální síť chce svůj chatovací nástroj rozšířit do celého světa, ale zároveň s tím ho chce rozšířit o reklamní systém. A tak zatímco byl dosud Messenger spíš prostorem pro experimentování s chatboty, chystá se zavést reklamu. O tomto plánovaném kroku už jsme psali před rokem. Teď se po testech v Thajsku a Austrálii chystá zavést novinku naostro. 

Inzeráty by se měly zobrazovat na hlavní stránce mezi novými a starými chaty. Nevhodné reklamní kampaně prý půjdou vypnout a naopak ty povedené bude možné olajkovat, čímž si uživatelé budou upravovat svůj profil. Alespoň podle informací z blogu služby

Facebook chce prodávat i prokliky z Facebooku do Messengeru. To by měly ocenit především firmy, které také budou míchat sponzorované zprávy do běžných konverzací s přáteli. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).