Hlavní navigace

Glami od Mitonu kupuje největší modní vyhledávač v Řecku, dál expanduje

Jan Sedlák

Český internetový vyhledávač v módních e-shopech Glami kupuje svoji obdobu v Řecku. Člen skupiny a internetového cirkusu Miton za nespecifikovanou částku získal největší řecký módní vyhledávač Ntynomai.gr.

Glami zároveň ohlásilo expanzi na další zahraniční trhy. Vedle Řecka zároveň vstoupilo do Ruska a Turecka a celkově už tak operuje v jedenácti zemích.

Český projekt nejčastěji lokální pobočky a služby buduje od začátku, Ntynomai.gr už má nicméně kolem 600 tisíc uživatelů měsíčně, a bylo tak výhodné ho získat a přejmenovat. Počet uživatelů v Řecku chce nyní Glami ztrojnásobit.

Glami v současné době patří mezi tři největší projekty Mitonu. Podle oficiálních údajů Glami každý měsíc navštíví 45 milionů lidí, kteří udělají přes 280 tisíc objednávek. Glami je pro Miton také firma s největší mezinárodní prezencí.

„Počet nových zemí a jejich podíl na obratu Glami bude narůstat. V Česku jsme celou službu vyladili a naučili se, jak úspěšně expandovat. Příští rok bude zahraničí tvořit již více než tři čtvrtiny celého obratu. Při plánování další expanze se už díváme i za hranice Evropy,“ uvádí k expanzi šéf Glami a jeden z partnerů Mitonu Tomáš Hodboď.

Služba aktuálně spolupracuje s 2500 e-shopy s módou. Glami neuvádí, jaké má v současnosti tržby. Dodává každopádně, že chce ještě letos partnerským e-shopům na třech nových trzích (Rusko, Řecko, Turecko) přinést obrat kolem 500 milionů korun.

Našli jste v článku chybu?