Vlákno názorů k článku
Google+ končí. Službu nikdo nepoužívá a kvůli chybě z ní mohla unikat data uživatelů od R - Nikolivek. 1) Socialni sit pro mne je, ze sleduji...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 10. 2018 20:09

    R (neregistrovaný)

    Nikolivek.
    1) Socialni sit pro mne je, ze sleduji profil skolky kam chodi dite, profil sestrenice co dela spolecnici na zaoceanskem parniku, spoluzaka co se potapi na Bali, souseda na chalupe co ma zakladni vzdelani a prodava me jabka a drevo a sleduju pres nej zivot vesnice, svagra, co dela plastickou chirurgii v Kanade a moji sestru co je tam s nim, kamarady z volejbalu, fotoskupinu, spoluzaky a vetsinu kolegu z prace, protoze i vratny co posloucha Ortel mne zajima, staci tedy ale jeden kus. O platformu typu FB/G+ kde budou lidi "jako ja" absolutne nemam zajem, respektive takova miniskupina soucasti socialni site. Takove skupiny jsou na internetu od roku 1996 (pro mne). Jsem asi v trech takovych na serverech co funguji 20 let. Nerikam tomu socialni sit, ale oborovy server/audito­rium/diskuze.
    2) Na monetizaci je cas az posbiraji asi tak 10-20x vice useru. Vlastne jestli jich maji 6 mil, tak spis 50x.

  • 9. 10. 2018 10:23

    Martin P.

    Ještě dodatek proti projektům postavených na WP , nebo PHPbb Facebook není žádný diskuzní bord . Ale bordel bez členění
    administrace , moderace a vyhledání.

  • 9. 10. 2018 10:19

    Martin P.

    …G+ vykladal o oborovych kruzich a "lepsich lidech", cimz totalne popiral princip socialni site…

    Z hlediska psychologie právě ony sociální kruhy jsou lepším základem pro počítačovou sociálních sítí. Nikoliv přístup FB kdy všichni jsou, nebo nají být kamarádi. To je popírání přirozenosti.

    Problém FB je, že to je stále síť primárně určená pro studenty Americké vešky kterou, někdo dobalil a doplnil automatickými mechanizmy, které porušují právě přirozenou psychologii, sociální psychologii, politologii. Jejíž konečným úkolem je prodat jen víc reklamy.

    Já to beru tak, že Google nezvládnul monetizaci uživatelů a problém je finanční.

  • 9. 10. 2018 9:58

    R (neregistrovaný)

    Ano, dokonce jsem mel s Lutonskym pri odchodu debatu prave o udalostech, tenkrat jsem jich zakladal asi 2-5 do mesice a on mi psal, ze to nepouziva, takze mu nebudou na G+ chybet.
    Jednotlive funkce zabrani odchodu nizkych procent uzivatelu, nic nebranilo G+ sebrat 70% uzivatelu FB. Ted instagram bere FB mnoho uzivatelu a to "nic neumi". Mraky lidi pouzivaji jenom FB messenger a k tomu jinou platformu, treba Twitter.
    Kazdy kdo ochazel na G+ vykladal o oborovych kruzich a "lepsich lidech", cimz totalne popiral princip socialni site a taky to tak dopadlo.
    G to nechal jako pseudoelitni klub misto aby z toho udelal socialni sit. A to nemyslim ze by tam dodelal eventy, hry aj jako ma FB, ale aby to designoval "pro vsechny", coz se nepodarilo a kriticky bod prelivu nenastal. Ani tedy na dohled. Ani kdyby byli 10x lepsi :-)
    Neco jineho by bylo, kdyby tomu nerikali socialni sit a konkurence FB. Pokud to byl diskuzni board, tak prosim.

  • 9. 10. 2018 9:16

    Martin P.

    ....Socialni síť je o kritické hranici známých a obsahu, kdy se to má šanci přelít..... Všimnul jste si že sociální sítě díky tomu jak sou designované jsou vzájemně jiné a nekompatibilní ? Zkuste si na Instagramu , nebo Snapchtu uspořádat událost....

  • 9. 10. 2018 8:51

    R (neregistrovaný)

    Je neuvěřitelné, že to nevyšlo. Že to nevyšlo s těmi možnostmi a prostředky co G má. Skoro "každému" vyskakovala neustále možnost prolít to co člověk zrovna dělal na G+. Nepotřebovali ani marketingovou kampaň jako ad hoc subjekt, který by to zkoušel z nuly, bylo to provázané na fotky, na hodně dalších věcí. Stačilo pět kliků a člověk měl profil. Přesto to neuspělo, je to stejný fenomén jako NOKIA/MICROSOFT, produkt +- OK, obrovské zázemí, neomezené zdroje a lost. Neuvěřitelné.
    Chyba byla asi v tom, že hlavní fight probíhal v době největší slávy FB, málokdo byl ochoten držet dvě platformy a pokud si měl vybrat tak vybral FB, protože to je sociální síť, G+ byla nůše oborových ostrovů naplněných poloautisty s nulovým potenciálem je zobchodovat reklamou. Pamatuji si tři lidi, kteří plně odešli na G+ a vyvěsili na FB profilovou fotku "jsem na G+", jeden se vrátil do roka, druhý asi po dvou letech, třetí zmizel natrvalo. Teď jsem ho prolustroval a je tam furt https://plus.google.com/+MarekLutonsk%C3%BD dokonce má přesně obsah co mám rád a skoro 6000 sledujících. Škoda ho.
    Trošku to nutí se zamyslet, když to nedokázali oni, tak kdo. Ať už třetí u comba iOS/Android, tak u FB. Socialni síť je o kritické hranici známých a obsahu, kdy se to má šanci přelít. Tady se k tomu G nepřiblížil ani na kilometr, de facto ani nedošlo k kontaktu armád.
    Mimochodem, někdo říkal asi před rokem, že na G+ chodí pravidelně 6 mil lidí. To je asi jako kdybych v divadle hrál 2x ročně. To je situace před kolaudací.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).