E-commerce platforma Heureka Group koupila společnost Dataweps, která se zaměřuje na tvorbu nástrojů pro produktovou analytiku, automatizaci procesů v e-shopech a na rozvoj datových technologií. Hodnotu transakce firma nezveřejnila. Vývojáři z Datawepsu mají v Heurece zjednodušit obsluhu platformy pro zákazníky z řad e-shopů.
„Od e-shopů dobře víme, že u nás postrádají jakýkoliv nástroj pro zjednodušení obsluhy Heureky. Na to chceme reagovat a základní verzi jednoduchého nástroje pro začátečníky připravit,“ vysvětluje Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.
Produktovo-vývojové týmy Datawepsu v Heurece vytvoří samostatný tým. „Znamená to, že Heureka vlastně otevírá další kancelář v Brně,“ dodává Braverman s tím, že tým Datawepsu bude pracovat na rozvoji stávajících nástrojů a pomůže s jejich začleněním do některých částí administrace Heureky. Vedle toho nový tým zastřeší i dosavadní spolupráci s VIP klienty.
Dataweps působí na poli české e-commerce of roku 2014 a mezi její klienty patří například Alza, Mall, Vivantis, Datart nebo i zahraniční firmy jako Cybex. Začleňování společnosti do struktury Heureka Group bude probíhat následující měsíce a zastřeší ho dosavadní CEO Datawepsu Honza Mayer.
„Spojení s hráčem jako je Dataweps nám dává obrovský smysl, protože díky společným synergiím zlepšíme spoustu procesů, které nám umožní zaměřit se na kvalitnější služby pro e-shopy na všech trzích, kde působíme,“ dodává Braverman. Heureka dnes působí v devíti zemích střední a východní Evropy. Platformu měsíčně navštíví 23 milionů uživatelů a Heureka nabízí zboží z více než 55 tisíc internetových obchodů.