Hlavní navigace

Hudební televize Óčko láká fanoušky na novou sociální síť Musical.ly

27. 6. 2018

Sdílet

Óčko TOP 100 klipů

Hudební stanice Óčko se kromě několika facebookových stránek, Instagramu, YouTube kanálu a vlastního webu rozhodla působit i na sociální síti Musical.ly. Fanoušci na ni najdou obsah tvořený moderátory, hosty pořadů a zákulisními videi televize. 

Musical.ly je mladá a rychle rostoucí sociální síť. Díky možnosti nahrát krátké video s vlastním obsahem otevírá tvůrcům další možnosti kreativity, představuje síť Musical.ly Martin Götzl, tvůrce nového pořadu Muser Chart. V něm se objeví žebříčky těch nejlepších videí a aktuální „challenge“. Do vysílání bude zařazen čtyřikrát týdně. Cílem pořadu je představit tuto novou sociální síť široké veřejnosti.

Síť Musical.ly vznikla v roce 2014 v Číně a v současné době má ve světě přes 200 milionů uživatelů. Fanoušci sítě, kteří si říkají „musers“, nahrávají na své profily krátká videa a skeče (15 vteřin až minutu) ze svého života, často doplněná hudbou, zvuky, animacemi a různými filtry. Nejúspěšnější čeští museři mají statisíce fanoušků.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).