Hlavní navigace

Internetová televize Mall.tv plánuje prohloubit spolupráci s filmovými festivaly

21. 1. 2019

Sdílet

Mall TV

Už loňský filmový festival v Karlových Varech využila Mall.tv k představení některých svých programových novinek, v letošním roce se chce zaměřit na podporu samotných tvůrců. První příležitostí bude pražský Festival krátkých filmů Praha, který proběhne koncem ledna v kinech Světozor a Pilotů a jehož partnerem se Mall.tv stala.

Festival krátkých filmů Praha funguje už čtrnáctým rokem a letošního vítěze, který bude vyhlášen 25. ledna v pražském kině Pilotů, bude Mall.tv dotovat částkou 2000 eur. Pro fanoušky krátkých filmů, tedy žánrů, ve kterém před lety odstartovali svou filmografii režiséři jako Jan Svěrák, Ivan Zachariáš nebo Martin Krejčí, uvede Mall.tv od pondělí 21. ledna po dobu jednoho měsíce zdarma samostatnou sekci s názvem Shortky. 

S českými tvůrci, distributory a pořadateli festivalů jsme poslední roky téměř v denním kontaktu, takže známe jak světlé, tak stinné stránky české kinematografie i televizní tvorby a sami se s nimi potýkáme. Dává nám proto smysl spojit síly a soustředit se na to dobré, co můžeme divákům přinášet. Dlouhodobě a systematicky, uvedl Milan Kuchynka, kreativní producent Mall.tv. 

Kromě krátkých českých filmů mohou diváci Mall.tv sledovat zdarma také vybrané snímky z distribuce Aerofilms a KVIFF Distributions. Aktuální nabídku zahrnuje mimo jiné dokument o britském návrháři McQueenovi, Sorrentinovo Mládí nebo na Oscara nominované Boj a Píseň moře. Během ledna přibude kritiky oceňovaný Paterson, satirická momentka Happy End nebo kontroverzní Love. 

V únoru pak internetová televize z pozice partnera podpoří uvedení psychologického thrilleru Všichni to vědí s Penélope Cruz a Javierem Bardemem do českých kin.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).