Hlavní navigace

Je to marketing, ale vtipný. Kaspersky otevřel obchod, kde se platí osobními daty

8. 9. 2017

Sdílet

Ani libry, ani bitcoiny, ale data. Osobní data. Experimentální The Data Dollar Store je v Londýně otevřen jen dočasně a prodává streetartové umění Bena Eineho. Kaspersky chce upozornit na to, že osobní aktivity uživatelů na internetu jsou jednoduše zpeněžitelné. 

Za hrneček tak stačí zaplatit pár screenshoty e-mailové nebo whatsappové komunikace. Platit se ale dalo i tím, že nakupující svěřil na chvíli obsluze svůj mobil, aby si mohla projet jeho e-maily a účty. 


Autor: Engadget

Reportáž z otevíračky obchodu přinesl server Engadget. Podle autorů reportáže byla atmosféra v prodejně nervózní a někteří lidé si ve frontě pro jistotu promazávali obsah svého telefonu. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).