Včera to trvalo jenom chvilku, ale v neděli se nám sám vyresetoval Smart box, z mobilu se mi odinstalovala ikonka a přestože internet do počítače šel (propojeno kabelem) nefungovala Wifi, takže nešla znovu nainstalovat. Postupně jsme byli odkázáni na tri Guru, ani jeden nepomohl. Až asi po čtyřech hodinách naskočila Wi-fi a my se mohli prihlasit. Vcera znovu výpadek uprostřed pořadu. A já uz jsem rozhodnutá, ze přejdu k jinemu operátorovi.
23. 10. 2019, 08:32 editováno autorem komentáře
V posledních dvou týdnech jsou odezvy při volbe funkcí v o2 TV velmi dlouhé, 7 - 8 vteřin. Občas i TV vypadne či "zamrzne". Stává se Vám to také? Jediná odpověď od o2 TV služby je, ať provádím restart, ale myslím si , že je to poddimezovanou a zastaralou technikou HW u o2. IT připojení je normální, používám jiného poskytovatele , než je o2.
Co s tím????
No, protože používáte jiného poskytovatele než O2, je na datový stream O2 TV pohlíženo poskytovatelem jako na každý jiný traffic. Služba si musí "sáhnout" pro obsah na servery O2.
Tam je více komplikací, "poslední mílí" počínaje až konektivitou k O2 serverům konče.
Klienti O2 mají pro TV rezervováno cca 8MB pásma ve svém připojení, kde služba běží s nejvyššími prioritami odděleně od běžného provozu.
Navíc jak bylo podvakrát prakticky potvrzeno, je ještě zřejmě cosi "v nepořádku" s autentizačním serverem (servery?), který je vložen do route pro nové 4K boxy, prohlížečovou a mobilní verzi. Staré EVO boxy se připojují unikátním ID napřímo.
Mám doma ještě ten starý STB (ne ten hypersupercool 4k) a odezvy na dálkový ovládač jsou v posledních měsících čím dál tragičtější. Obzvláště při pohybu v "aplikaci" (= jiné povely jenž třeba Fwd, Rew, ...).
Řešíme to už docela dlouho, začalo to ještě na tom o2 "fóru" (které o2 pro jistou časem zrušilo).
Resetovali jsme dálkový ovládač, updaty se instalují, kdykoli je to možné a nic.
NEZLEPŠUJE SE TO.