Česká skupina PPF se pouští také do oblasti rizikového kapitálu (VC) a startupů. Společnost v investiční sérii B působí jako hlavní investor do londýnské online služby Culture Trip, ve které firma získala 80 milionů dolarů. PPF vedla také předchozí kolo investování o velikosti 20 milionů dolarů. Celkově Culture Trip získal 102 milionů.
Culture Trip je web, kde řada přispěvatelů z celého světa vytváří obsah zaměřený na to, co kde v různých lokalitách dělat. Jde o turistickou aplikaci využívající text, fotografie, animace a videa. Společnost uvádí, že má 13 milionů unikátních návštěvníků každý měsíc. V loňském roce její videa vygenerovala miliardu shlédnutí.
Ve vedení Culture Tripu sedí několik lidí, kteří přišli z vysokých pozic ve Facebooku nebo Googlu. Členem představenstva firmy je také Ladislav Chvátal, šéf strategických projektů v PPF.
Společnost chce s novou investicí rozšířit obchodní aktivity a také vývojářský tým. Ten je zatím v Londýně a Tel Avivu. Přibývat mají funkce jako přímé bookování hotelů, plánování, napojení na Google Maps a podobně. Do budoucna tedy pravděpodobně půjde o komplexní službu pro cestovatele.