Hlavní navigace

Koloniál zkouší množstevní slevy. Chce podpořit nákupy ve velkém

Sdílet

Jan Beránek 13. 4. 2017

Velké nákupy pro rodiny i firmy. Koloniál z rodiny Rockaway se chce profilovat jako služba právě pro zásobovací objednávky a konkurovat velkým kamenným obchodům. 

Nový model cenotvorby funguje jako množstevní slevy. S rostoucím počtem kusů v košíku bude postupně klesat kusová cena zboží. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Slevy se v první fázi budou týkat vybraných druhů piva, mouky, čokolády, čajů, džusů anebo sprchových gelů či toaletního papíru. V každém následujícím měsíci se skupina produktů o několik desítek položek rozšíří podle zájmu zákazníků. Firma chce nechat rozhodnutí o tom, které zboží dynamicky zlevňovat, na facebookových fanoušcích. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2017 13:47

    Karel Novotný (neregistrovaný) 90.182.39.---

    Chápu to správně tak, že abych se dostal na slušné ceny, tak si mám vytvořit fake účet na fb (protože oficiální nemám a nechci)?
    Není lepší a levnější si rovnou nakoupit ve svém prověřeném obchodě a aspoň vím, co si dovezu domů?

  • 19. 4. 2017 14:00

    anonym (neregistrovaný) ---.promed.cz

    potravinydomu.cz nabízejí podobnou cenotvorbu již řadu let...

  • 15. 4. 2017 11:20

    Michal Dlouhý (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Tak jistě, toaletní papír značky xy ve vašem prověřeném obchodě se liší od toaletního papíru značky xy dovezeného Koloniálem (Rohlíkem, nebo jakým jiným čertem). Stejně tak není hovězí z Koloniálu stejné, jako hovězí z Kauflandu...