Hlavní navigace

Lidlu utekla hesla k testovacímu e-shopu. Už kolují po internetových fórech

Jan Beránek

Uhlídat devět a půl tisíce zaměstnanců není jednoduché. Navíc je uhlídat před tím, aby sdíleli své heslo do e-shopu. Je tak v podstatě dost pravděpodobné, že s tím Lidl počítal. „Při poskytnutí přístupových údajů pro 9500 zaměstnanců a jejich blízkých nelze riziku úniku hesla zabránit,“ reagovala na dotazy iDnesu mluvčí Lidlu Zuzana Holá.

E-shop sice tvrdí, že provoz jede stále v testovací verzi, ale na první pohled běží tak, jak má. V nabídce je zboží z kategorie Móda, Dílna a zahrada, Sport a volný včas, Bydlení, Domácnost a Dětský svět. 

Česko by mělo být první zemí v regionu, kde se e-shop řetězce rozjede. Nikde po Evropě ale obchod neprodává čerstvé zboží a drží se svých speciálních nabídek a trvanlivých potravin. Na skladě má více než 19 tisíc druhů zboží a pracuje v něm 1100 lidí. 

Našli jste v článku chybu?