Zásilkovna je klasickým příkladem toho, jak vítězí horší služba, než ta stávající, tradiční. Připomíná mi to internetové banky, kde se pomoci také nikdy nevoláte, anebo pokladny v supermarketu, kde vás nutí si nákup sám namarkovat. Díkybohu za Českou poštu.
Ja to mam zase obracene. Do banky jsem nepotreboval volat mozna 10+ let a v obchodech preferuju scanovani pri nakupovani scannerem a pro maly nakupy taky radsi chodim na samoobsluzny kasy
To máte asi to štěstí, že k vám doručují. Ale ani ostatní služby moc nefungují - dopředu si domluvíte termín na vyzvednutí peněz ze složenky (z ulice to nejde), přijdete daný den na pobočku a pošlou vás zase pryč, že důchody a už nemají peníze. To nelze pochopit, leda zrušit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).