![MAKRO - logo](https://i.iinfo.cz/images/291/makro-logo-1.jpg)
Velkoobchod s potravinami a vybavením pro gastronomické provozy MAKRO spustil pro své klienty novou službu. Slibuje v ní vytvořit restauracím zdarma jednoduchou webovou prezentaci.
Zájemce o stránky vyplní formulář s kontaktními údaji a pak jej kontaktuje zástupce Horeca Digital, což je sesterská firma z koncernu METRO, pod který MAKRO patří. Operátor s ním pak vyřeší základní úkony pro spuštění stránek.
Podle instruktážního videa Horeca Digital pro tvorbu stránek používá redakční systém, ve kterém si klient může naklikat jednotlivé komponenty webu, nebo je přes něj měnit. Výsledný web pak může vypadat například takto, takto nebo takto.
![](https://i.iinfo.cz/images/124/makro-web-ukazka-1.png)
Ilustrační zákaznická stránka
Digitální program na vytváření gastrowebů zdarma firma podle tiskové zprávy spustila od začátku letošního roku kromě České republiky také v Německu, Belgii, Polsku, Maďarsku, Rakousku, Francii, Portugalsku, Turecku, Itálii, Rusku, Rumunsku, Španělsku.
Web od Horeca Digital podle firmy používá už asi 15 tisíc subjektů. Během letošního roku chce firma získat asi 50 tisíc klientů. Od dubna 2018 MAKRO k základní prezentaci slibuje přidat také rezervační systém.