Hlavní navigace

Na českém trhu příští rok odstartuje streamovací služba SkyShowtime

Sdílet

Filip Rožánek 18. 8. 2021
SkyShowtime Autor: Comcast/Viacom CBS

Společnosti Comcast a ViacomCBS spustí příští rok na vybraných evropských trzích streamovací službu SkyShowtime. Projekt bude obsahovat originální prémiový obsah z nabídky značek Sky, NBCUniversal, Universal Pictures, Peacock, Paramount+, Showtime, Paramount Pictures a Nickelodeon. Aplikace bude postupně spuštěna na více než dvaceti evropských trzích včetně České republiky a Slovenska.

Spuštění nové SVOD služby je plánováno v průběhu roku 2022 v závislosti na schválení regulačními úřady. Bude postupně dostupná uživatelům v Albánii, Andoře, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, Dánsku, Finsku, Maďarsku, Kosovu, Černé Hoře, Nizozemí, Severní Makedonii, Norsku, Polsku, Rumunsku, Srbsku, Slovensku, Španělsku a Švédsku.


Autor: Comcast/Viacom CBS

Logo nové služby

SkyShowtime nabídne více než 10 000 hodin obsahu — pořady, filmy či televizní seriály, které doplní knihovna osvědčené televizní i filmové tvorby. Nebude chybět ani obsah pro děti a rodiny.

Raffaele Annecchino, šéf společnosti ViacomCBS Networks International, k tomu dodal: „V kombinaci s naším nedávno oznámeným partnerstvím služby Paramount+ s platformou Sky ve Spojeném království, Itálii a Německu představuje SkyShowtime unikátní příležitost urychlit náš růst na mediálním trhu a možnost přispět k budování naší vedoucí pozice mezi SVOD službami v Evropě.“

Partnerství bude pojaté jako joint venture společností ViacomCBS a Comcast, s rovnoměrným podílem investic a společným řízením. Další podrobnosti ke službě SkyShowtime, včetně ceny předplatného, budou oznámeny později. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.