Tak ještě, že jsem tu první reklamaci masivního výpadku ještě neodeslal. Rovnou přiložím i toto a bude to dvojitá reklamace.
Teď to asi hodně pofrčí, něco nejde : optimalizace. Něco vypadlo, optimalizace :o))) to je takový argument jak pojď na mne z boku. Lituji firmy se 100+ simkama, to musel asi přidělený obchoďák hodně vysvětlovat a možná i dost slevňovat v už tak relativně levném business segmentu. Za mě ok, od O2 nic paufálního nemám, neveřím jim ani dobrý den.
Rozsáhlejší delší výpadek mobilní sítě mohou uživatelé spolehlivě rozpoznat (telefon nezaregistrovaný do sítě, nemožnost dovolat se na různá mobilní i fixní čísla, ...).
Krátkou poruchu však nelze z pozice účastníka spolehlivě poznat. Příčina může být na straně volaného telefonu nebo po cestě mezi sítěmi různých operátorů nebo rušením v místě volajícího, ... apod. Vysvětlení "ono jim to zase nefunguje" bude v řadě případů jen spekulace.
Provozujeme tester volání mezi mobilními sítěmi O2, T-Mobile, Vodafone, VoIP uzlem xPhoNet a nemalou skupinou VoIP sítí. V pondělí tester jednoznačně potvrdil výpadek služeb O2. V dalších dnech je vzájemná dovolatelnost mezi testovacími čísly všech operátorů OK.
8. 8. 2025, 13:23 editováno autorem komentáře
Oprava: výpadek mobilní sítě O2 potvrzený testerem xPhoNet nebyl v pondělí, ale v úterý 5.8.2025
Spotřebitelské SIM mají měsíční garanci pouze 98 % vnitrostátních spojení v rámci pokrytého území. Žádné konkrétní % SLA.
Ono to má dopad na business i v případě, že máte jiného operátora - úplně stačí, když se nedovoláte té větší třetině
klientů, protože O2 mají oni...!