Hlavní navigace

Netflix chystá celosvětovou živě vysílanou komediální show

11. 11. 2022

Sdílet

Chris Rock Autor: Netflix

Streamovací aplikace Netflix připravuje komediální pořad, který nabídne uživatelům po celém světě v přímém přenosu. Autorská show komika Chrise Rocka bude mít premiéru na začátku roku 2023.

„Chris Rock je jedním z nejznámějších a nejdůležitějších komediálních hlasů naší generace,“ uvedl v tiskové zprávě Robbie Praw, viceprezident společnosti Netflix pro stand-up a komediální formáty. „Jsme nadšeni, že celý svět bude moci zažít živé vystoupení Chrise Rocka a stát se součástí historie Netflixu. Bude to nezapomenutelný okamžik a je nám ctí, že Chris nese tuto pochodeň.“

Netflix se chce od příštího roku výrazněji zaměřit na živé vysílání. Údajně se po vzoru svých konkurentů zajímá také o práva na sportovní přenosy.

Pro Chrise Rocka to bude druhá spolupráce s Netflixem, jeho první komediální show měla premiéru v únoru 2018. Zájem publika o živou zábavu si Netflix vyzkoušel na jaře letošního roku, když v Los Angeles uspořádal vlastní stand-upový festival. Angažoval přes 330 umělců, kteří vystupovali na 35 scénách v celém městě. Prodalo se přes 260 tisíc vstupenek.

Podrobnosti k plánovanému vysílání zveřejní společnost Netflix koncem roku.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 11. 2022 16:48

    Mr. McFly

    Nemám sebemenší zájem (Chris Rock je na facku), ale spíše mne napadlo, co časový posun, pokud to bude live. ;-)

  • 12. 11. 2022 14:36

    Martin P.

    One size fit all? Předpovídám neúspěch protože % kosmopolitních skupin obyvatel jsou moc nízká. Což je třeba problém nejen all party politických stran.

  • 13. 11. 2022 10:23

    Flint

    Podle mě nebude moc lidí, kdo na to bude koukat. Já osobně bych za to nikdy neplatil. :-D Dokonce pokud tam začnou věšet takové věci, ihned přestávám platit a jdu jinam. GL :-P

    13. 11. 2022, 10:27 editováno autorem komentáře

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).