Hlavní navigace

Netflix na rozdíl od Amazonu neplánuje zařadit sportovní obsah

25. 6. 2019

Sdílet

Internetový gigant Amazon se pustil do boje o sportovní práva a získal pro svou platformu Prime licenci na 20 přenosů utkání Premier League. Dohoda platí tři roky, poprvé se přenosy objeví na britské verzi služby letos v prosinci. 

Konkurent Netflix naproti tomu oznámil, že ho sportovní obsah nadále nezajímá a zůstane u filmů a seriálů. „Sport není v jádru naší nabídky,“ prohlásil šéf obsahu Ted Sarandos při televizním festivalu SeriesFest v Denveru. Netflix neplánuje ani zavedení jakýchkoliv reklamních formátů.

Souboj streamovacích služeb se nejen na americkém trhu přiostřuje. Svou vlastní platformu spustí Apple, Disney nebo NBCUniversal. „Přijde mi zajímavé, že každá z těch služeb na trhu nenabízí stejné pořady. Nic z toho, co bude na Disney+, neuvidíte na Netflixu. A nic z toho, co je na Netflixu, nebude na chystaných službách. Všichni budou mít unikátní obsah,“ podotkl Sarandos.

Navzdory výzkumům, které říkají, že američtí zákazníci nechtějí platit za více než tři internetové televize zároveň, se tato bariéra nejspíš prolomí. Podle Sarandose má každá služba co nabídnout a fanouškům různých formátů nic jiného nezbyde.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).