To je nepochopení článku a informací v něm.
Nejde o to, že by zákazníci podepsali smlouvu s O2 a stali se jeho zákazníky. Furt to budou zákazníci Nordic Telecomu. Ten jen uzavřel smlouvu s O2 o vnitrostátním roamingu. Takže, jak bude Nordic Telecom budovat a spouštět svou síť, tak se budou klienti aktomaticky se svými modemy (ve kterých budou SIMky Nordicu) přihlašovat do sítě Nordicu, všude kde bude dostupná. Kde ne, tak se přihlásí jak v roamingu do sítě O2.
Takže, pokud nedají z nějakého jiného důvodu výpověď, tak se zas všichni vrátí do sítě NT.
Popis Jiřího Hlaváče dává smysl, na rozdíl od toho vašeho. Vytahováním zavání spíš váš komentář, protože vůbec nepřipouštíte, že by chyba mohla být na vaší straně – místo toho to raději zkoušíte hodit na redaktora. Zkuste si ještě jednou pomalu přečíst to, co jste teď sám citoval. Zejména se zaměřte na část „do partnerské GSM sítě O2“, a uvědomte si, že „síť O2“ je něco jiného než „operátor O2“. V síti O2 například už teď působí několik dalších (virtuálních) operátorů.
Mne by v celku zajímalo, jak po praktické stránce proběhne to ".. zákazníky převedeme na cca 2 roky pod O2".. proč by ti zákaznici neměli po dvou letech u O2 zůstat?? Zaprvé má O2 bezpochyby mnohem lepší síť než nějaký obskurní Air Telecom, o dostupnosti zákaznické podpory ani nemluvě (pravda.. O2 drhne - ale pořád lepší než nějaká pidi firma Air Telecom, kde to je ještě horší).. jako nechápu ten jejich krok. Sami se dobrovolně zbavují zákaznického kmene a MUSI JIM BYT JASNE, že i kdyby nakrásně zprovoznili po dvou letech MEGA SUPER síť se skvělými parametry, tak O2 udělá možné i nemožné, sleva nesleva.. jen aby si ty klienty udrželi.. proč by tedy chodili "zpět"?
ale asi uvidíme za ty dva tři roky, KOLIK se jich případně vrátí.. já bych osobně firmu typu Nordic Telecom s tímto přístupem rozhodně nefinancoval, protože jsou zralí na bankrot.
Mírně ne ,ale diametrálně proč míst za Nula tedy zdarma !!!! a ve vlastní síti zadarmo volání tak mi nabídly ne zadarmo ,ale za pár stovek tarif na 100 minut již ne žádné výhody !!! jedině zadarmo mi nabídly sim kartu ne telefon ten bych si musel kupit maximálně si milostivě vezmou ten cdma starý zadarmo na recyklaci mě to stálo 7000,- služby nejsou nahrazeny jsem poškozený operátorem tak co je v článku dobře ,kolik za článek dostal zaplaceno je to nesmysl a blábol ,že něco dávají ,levněji vyjde koupit předplacenou kartu v trafice a volání bude levnější a výhodnější než nový tarif co dávají , takže za mě palec dolu a již nikdy více nic s touto společností .
Dobrý den, tarif Za nula byl vázaný na naši síť CDMA, která musí projít modernizací. Kvůli tomu převádíme zákazníky do partnerské sítě, kterou sami neprovozujeme a tudíž si u ní neurčujeme obchodní podmínky. V této síti nelze nabízet tarif Za nula. Všem zákazníkům, kteří jej u nás využívali, jsme nabídli co nejvýhodnější alternativu. Váš Nordic Telecom
To je pěkná hloupost.Poslali mi výpověď ze dne na den jsem bez internetu,do té doby se nikdo neobtěžoval mne informovat.Prý pokud nebudu mít zájem o další služby,ať to beru jako výpověď danou poskytovatelem ke dni 30.11.2017
No dobrá,řekla jsem si,poptám se,co a jak a podívám se po něčem jiném.Za 4G na 2 roky 200?To upadli? Tak jo,domluvila jsem se s O2 a že mi to přijedou zapojit.
A co myslíte?
V lednu mi přišla faktura za prosinec!
No síla.
Na e-maily nikdo neodpovídá,takže tohoto operátora rozhodně ne.
A to jsem zákazníkem 10 let!
Dobrý den, velmi se omlouváme, že Vás naše nová nabídka tarifů neuspokojuje. V současnou chvíli se jedná o nejvýhodnější nabídku, kterou jsme schopni na partnerských sítích poskytnout. Bohužel z důvodu ukončování podpory technologie CDMA ze strany výrobců důležitých komponent se nám stále obtížněji daří shánět náhradní díly a případný výpadek by byl prakticky neřešitelný. Z tohoto důvodu modernizujeme naši síť, abychom mohli v budoucnu poskytnout lepší a kvalitnější služby na technologii LTE. Kvůli modernizaci musíme zákazníky přesunout do partnerské sítě, u níž není možné některé tarify zachovat. To se týká bohužel i tarifu Za nula. Váš Nordic Telecom
a jak víte, že VY to "chápete správně"??? Navíc nazývat ostatní "nepochopili jste tuto pasáž z článku správně", fakt zavání vytahováním.. to spíše možná kritizujte redaktora, že to MOZNA blbě napsal, ne??!
".... V posledním kvartálu letošního roku převede stávající klienty do partnerské GSM sítě O2 (funguje na frekvencích 900 a 1800 MHz). „Zároveň budou zákazníkům vyměněna příjmová zařízení a u některých služeb se mírně změní tarify (mobilní internet),“ popisuje mluvčí Jan Potůček. ... "