Vzdycky pobavi, jak Cesi vyhejti zmenu loga, grafiky, designu u cehokoliv. Ze hlavni je obsah, efektivnost, chut atd. podle typu produktu. Ano, ale marketing funguje hlavne pres vizualni design, na ktery se vsude ve svete klade extremni duraz. U nas hodne maly, vetsina ceskych produktu se potyka se zastaralym vizualem, nelakavymi logy, nevyraznymi barvami, out fonty, nulovou pritazlivosti. Staci zajit do obchodu a porovnat ceske a zahranicni vyrobky. Prvni dojem tvori podstatnou cast nakupu. Jinak k tematu, Nova se drzi puvodniho loga s obmenami podle trendu. Ze vsech nasich tv zvolila nejlepsi pristup. Celkovou grafiku ale meli nadcasovou jen v zacatcich, od te doby se motaji v kruhu bud pres extremni lacine kyce (reklamy s zarovkami, novamba atd.) nebo naprosto nelakave nic v soucasnosti. Vychazel bych z let 1994-1996 s upgradem. Uvidime.