Hlavní navigace

Nová čísla poslechovosti: Radiožurnál roste, změny na Dvojce zatím moc nezabraly

Sdílet

Filip Rožánek

Nejposlouchanějším rádiem na českém trhu je stále Impuls, který si každý týden zapíná 1,97 milionu lidí. Jeho denní poslechovost překračuje milion lidí. Vyplývá to z aktuálních údajů výzkumu Radioprojekt za druhé a třetí čtvrtletí letošního roku. Poslechovost Impulsu navíc oproti poslednímu měření mírně vzrostla, v týdenních datech o 74 tisíc posluchačů, v denních o 9 tisíc.

V denní poslechovosti je dvojkou na trhu veřejnoprávní Radiožurnál (909 tisíc posluchačů, růst o 51 tisíc). V týdenních datech patří druhé místo Evropě 2 (1,61 milionu posluchačů týdně, 839 tisíc denně). Radiožurnál ale za ní s 1,58 milionu posluchačů příliš nezaostává a polepšil si v této metrice o 77 tisíc posluchačů.

Další v pořadí je Frekvence 1 (1,33 milionu týdně, 690 tisíc denně). V denních datech si polepšila o 22 tisíc posluchačů, týdně ji ladí o 53 tisíc lidí víc.

Stagnující poslechovost naznačuje Radioprojekt u veřejnoprávní stanice ČRo Dvojka. Ta na začátku roku obměnila programové schéma i moderátory a nasadila velkou kampaň na podporu omlazené image. V týdenních datech nyní vykazuje 521 tisíc posluchačů (přírůstek 3 tisíce oproti předchozímu měření). Denních posluchačů je o osm tisíc méně, celkem 317 tisíc. Před začátkem změn měla na konci loňského roku po letech vytrvalého klesání 288 tisíc posluchačů denně a 475 tisíc týdně.

Na svém zůstává stanice mluveného slova ČRo Plus (97 tisíc denně, 155 tisíc týdně). Stanice ČRo Vltava má 173 tisíc posluchačů týdně a 52 tisíc denně.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?