Možná by to chtělo vědět nějaká fakta, než začnete psát vaše moudra. Ano, TV Prima zakázala přetáčení reklam. To, že nám milostivě umožní po třech minutách přeskočit do seriálu je opravdu na potlesk.
Jediný operátor IPTV, který to nebyl schopný technicky provést, je O2. Všichni ostatní mají bloky označené a umožňují jejich přeskočení po třech minutách. K poslednímu bodu asi tolik - komerční televize jsou placené z reklamy, ale to tak v pozemním vysílání. Z IPTV jim operátoři samozřejmě odvádějí desátek už dávno, Primě to prostě jenom nestačilo. Takže si vemte Železného a vraťte se do 90. let, protože tam jste evidentně zamrznul. Já bych se třeba bez Primy ve svém balíčku obešel, ale to je další nařízení slavné Primy - jejich kanály musí být v základním balíčku, pokud je operátor chce, což je rozhodně fér podmínka. Takže asi tolik k Vašemu výplodu...
TV Prima nezakázala přetáčení reklam! Pouze vyžaduje zákaz přetáčení prvních tří minut reklamního bloku. Uvedl to generální ředitel v jednom z rozhovorů. Problém je, že poskytovatelé IPTV nejsou schopni přijít s takovým technologickým řešením, které by umožňovalo po třech minutách reklamní blok přetočit. A tak IPTV poskytovatelé zakázali úplné přetáčení reklam a tvrdí, že je to na přání TV Prima. A to je nesmysl! Je to jen jejich neschopnost! Bohužel, hodně lidí i tady v diskusi tomuto nesmyslu věří a nadávjí na reklamy u TV Prima. Proč si raději nestěžujete u svého IPTV operátora, že vám neumožní reklamu po třech minutách přetočit? A upřímně řečeno, komerční TV reklamy živí. A tři minuty se dají přežít. Kdo nechce sledovat reklamy,musel by za vysílání komerčních televizí platit poplatky, stejně, jako je platí u ČT. To říkal už v 90. letech Vladimír Železný. A ruku na srdce, program ČT taky za moc nestojí i když mají k dispozici ty koncesionářské poplatky.
Vůbec se situaci u O2TV nedivím, když léta čtu jaké problémy mají s (ne)odladěním sw. Můj operátor nabízí půlminutové předěly. Typicky 2 reklamy a jedno selfpromo. Takže pohoda. Dokonce je to pro mě stravitelnější než reklama a stále stejné upoutávky u placených stanic, které točí dokola to stejné, jen v PT dají občas novinky.