Hlavní navigace

Novým obchodním ředitelem společnosti Atmedia se stal Robert Martiška

Sdílet

Jan Brychta 28. 6. 2018

Od 1. července byl na pozici obchodního ředitele mediálního zastupitelství Atmedia jmenován Robert Martiška. Do společnosti nastoupil v roce 2008 a po šest let působil na pozici Senior Sales Manager. Nyní se do zastupitelství vrací na post obchodního ředitele. 

V oblasti médií působí již sedmnáct let, během kterých získal bohaté zkušenosti na internetovém, tiskovém i televizním trhu. Na nejrůznějších manažerských postech působil například ve vydavatelství Adore, v regionální televizi TV3, ale také v online mediálním zastupitelství MIA či v mediálním domě Ringier (dnešním CNC). Ve funkci obchodního ředitele střídá Ivu Pantůčkovou, která po třech letech končí své působení v Atmedia z osobních důvodů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.