IMHO by se měli vykašlat na boj v hlavním vysílacím čase a nabídnout zajímavé alternativy v časech, kdy prakticky na všech kanálech konkurence běží vycpávkové reprízy. Pak by se mohli dostat i poměrně vysoko (počtem procent).
Jen by nesměli sami vysílat jen samé reprízy...
Pokud by nějaký zahraniční investor chtěl vysílat v ČR, může to udělat přímo, místa v multiplexech DVB-T2 je stále dost. Nemusí kupovat tuhle TV, jejíž značka už sama o sobě nemá žádnou hodnotu (poté, co s TV Barrandov provedl Soukup a spol).
to ne, pokud se Čermákovi podaří vypořádat dluhy za 5% jejich hodnoty tak to není tak špatná investice, zavedení nové značky by stálo víc, plus cenu má taky funkční tým, něco málo knihovna atd atp.
Jediný kdo mě tak napadá co by to mohl chtít koupit je skupina JOJ, která tu provozuje Joj Family a programy CS. Prima to na Slovensku rozjíždí, tak třeba by více konkurovali jí tady, :D