Kdyby o tom nekdo uvazoval, tak se daji sehnat stare karty za jeste lepsi cenu. Napr. 1000 GB za 2300,-.
já si letos v lednu koupil tu 1000 GB, aktivoval jsem jí a na konci léta mi došla sms, že už to je více než 13 od posledního dobití a pokud nedobiji kredit, číslo mi zanikne. Neporadili mi s tím na prodejně, chat a ani na volání. Podal jsem reklamaci písemně, je to 2 měsíce, co nemám odpověď (podle pána na prodejně se pokoušeli 2x dovolal na tu datovou simku, tak si asi O2 představuje řešení písemné reklamace na datovou simku). Teď už dva měsíce karta a tarif nefunguje, to měl být přitom na rok, odpověď na reklamaci žádná. Vlastně není vůbec jasný, jaký postup člověk má zvolit, na prodejně mě odkážou na infolinku, tam mě odkáže do aplikace, tam mě chatbot odkáže na infolinku, tam mě automat odkáže na prodejnu.
V posledním roce šla kvalita podpory u O2 naprosto k zemi a stalo se to naprosto tristní. Neschopnost se i za týden někam dovolat. Přes web nebo aplikaci mohu dát reklamaci jen na konkrétní produkty, které mám k tarifu a ne na předplacená čísla. Neustálé sliby, že někdo zavolá, když už se někomu dovolám.
Ač to vypadá možná i dobře, čerstvá zkušenost mě dost odrazuje vlastně od nich cokoliv, co je mimo tarif brát.
To co popisujete vypadá, že jste pouze aktivoval zakoupenou sim kartu. Karta na sobě mohla nebo i nemusela mít již kredit v hodnotě 3499 Kč (leden) a tento kredit se používá na aktivaci balíčku s těmi 1000 GB. Pokud si ten roční balíček neaktivujete tak platnost kreditu je skutečně jen cca půl roku. Pokud je balíček aktivní má sim karta i její kredit jinou platnost řídící se tarifem "Datamanie ROK" Je možné, že jste jen vyčerpával svůj kredit využíváním internetu bez toho balíčku. Všem doporučuji tyhle karty registrovat do MojeO2 (nejlépe přímo skrz web) kde lze všechny ukazatele a i statistiku dat sledovat. Jinak potvrzuji, že O2 těch dodatečných 200 GB přidalo i k již probíhajícím čerpání a to cca před 14 dny. Nyní opět promovaná cena pod 3 tis. měla stejnou promo akci i v dubnu a květnu tohoto roku. Jedno mé doporučení: Není od věci držet trochu kreditu na těchto kartách a třeba tam i těch 300 Kč po půl roce dobít. Stejně se vám nashromáždí na další rok nebo pokud omylem zavoláte (15Kč den) nebo pošlete sms. Sem tam se stává že právě poslaná sms sníží kredit tak nešikovně, že celý velký balíček se neaktivuje a pak se všichni ptají proč.
karta koupená přímo od O2. Do MojeO2 nešla registrovat, protože nějaká speicální edice a ten formulář mi to nevzal. Registroval jsem si jen notifikace na jiné číslo přes ty jejich speciální sms.
Ten 1000GB tarif jsem normálně používal, přišly i sms, že byl aktivován, spotřeboval jsem pár desítek GB (simka do teltonika modemu, u jiných takový problém nebyl).
Asi někde špatně něco nastavené a prostě tam zůstal datum posledního dobití z léta v jejich interním systému, ikdyž to byla nová simka. To chápu, hlavní problém ale je v tom, že jsem nenašel způsob jak to vlastně O2 reklamovat, protože se totálně zabetonovali.