
Jak jsme informovali, největší tuzemská IPTV platforma O2 TV se od začátku týdne potýká s technickými problémy. Diváci si nejčastěji stěžují na nefungující přihlášení a sekání záznamů při zpětné zhlédnutí. Podle sdělení dotčených čtenářů se problémy obvykle stupňují po osmé hodině večer.
Operátor si je problému vědom a včera večer informoval své zákazníky prostřednictvím facebookových stránek, že společnost eviduje problémy s funkcí zpětného zhlédnutí a přehrávání nahrávek. O něco později doplnilo příspěvek oznámení, že přihlášení do O2 TV je již v tuto chvíli funkční.
Jak dnes informovala server DigiZone mluvčí operátora Jitka Pajurková, někteří zákazníci O2 TV mohou stále ještě mít technické problémy během přihlašování ke službě a během zpětného zhlédnutí vybraných pořadů. Na odstranění problému s dodavatelem technologie intenzivně pracujeme a řešíme také formu kompenzace. Všem dotčeným zákazníkům se omlouváme,
dodala Pajurková.
O formě kompenzace a možnostech jejího nárokování budeme naše čtenáře neprodleně informovat.