Hlavní navigace

Online tržiště ojetých aut Carvago se otevírá koncovým zákazníkům

Sdílet

Karel Wolf 1. 10. 2020

Český automotive startup Carvago se dnes otevřel i koncovým zákazníkům. Služba původně cílila hlavně proti konkurenci jako Auto1.com, nyní chce prorazit díky konceptu prodeje ojetých automobilů online až přede dveře domu koncového kupujícího (s doručením do 15 dnů).

Za startupem stojí holding European Automotive Group (EAG) ve kterém drží 50% podíl skupina Portiva, zbývající podíl je rovnoměrně rozdělen mezi jeho spoluzakladatele – Jakuba Šulta (spoluzakladatel Košík.cz) a Jana Kranáta (před tím manažer ve Volkswagenu a ŠkoFinu).

Vozy před finálním prodejem koncovému zákazníkovi služba vykupuje do svého vlastnictví, to jí  umožňuje garantovat avizovaný stav prodávaných vozů a poskytovat na něj záruku. K vozům se snaží prodávat také doplňkové služby, jako jsou prodloužené záruky, přihlášení, mytí, možnosti financování, STK, drobný servis, leštění či tepování.

„Ve spolupráci s našimi partnery z řad certifikovaných prodejců a dealerů poskytujeme zákazníkům napříč Evropou prakticky neomezené možnosti ve výběru vozu, který již nebude limitován pouze lokální nabídkou. Kompletní online prodej včetně door to door delivery dosud nikdo v Evropě nespustil a jedná se tak o největší inovativní disrupci v oboru automotive za posledních 30 let. Máme za sebou přes 1 rok testování, pilotní fázi z období koronakrize, zkušenosti z B2B programů a zázemí skvělého týmu v našich řadách,” říká Jakub Šulta, CEO Carvago. „Máme velmi striktní pravidla nákupu vozů a zákazníkům nabízíme jen ta, která projdou přísným auditem kvality, což jsou průměrně jen 2 auta z 5,“ doplňuje. 

Vedle prodeje koncovým zákazníkům pokračuje služba i v rozvíjení své platformy pro  B2B partnery.

Našli jste v článku chybu?