Hlavní navigace

Platby Mall Pay jsou integrovány do Shoptetu, aktivace je možná za dvě hodiny

Sdílet

Jan Sedlák 8. 6. 2020
Mall Pay

Český platební systém Mall Pay dokončil integraci do další e-commerce platformy. Tentokrát jde o Shoptet, díky čemuž Mall Pay může začít oslovovat dalších zhruba dvacet tisíc e-shopů, které na Shoptetu běží. Mall Pay už je k dispozici v platformách FastCentrik, Magento, PrestaShop, WooCommerce a dalších. Nedávno byl integrován také do platební brány ČSOB.

„Zapojením do Shoptetu nyní Mall Pay pokrývá 90 procent všech e-shopových platforem a poprvé na něj dosáhne asi polovina ze všech českých e-commerce obchodníků a služeb,“ uvádí tuzemský fintech.

Doplněk si zatím aktivovalo přes 150 internetových obchodů Shoptetu. Mall Pay se zde dle odhadů do konce měsíce chce dostat minimálně na dvojnásobek.

Mall Pay a Shoptet nabízí takzvaný turbo onboarding, díky čemuž je možné platební doplněk aktivovat do 120 minut, například díky elektronickému podepisování smluv.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 6. 2020 7:56

    bez přezdívky

    To je geniální. Mall, svým konkurentům nabídne platební služby, aby ti malí mohli více businessu a dat o svých zákaznících předávat své velké konkurenci, která je jednoho dne zničí.
    A malý e-shop tupě integruje platební kanál konkurence. +1 mallu za marketingový počin roku.

    Zkuste si to představit v reálném světě. Přijdete do Hyundaie, vybrat si auto, protože je levnější než předražená oktávka a v Hyundai Vám při platbě řeknou, ať jdete zaplatit vedle k sousedovi do Škoda autosalonu, který bude financovat koupi vozu.

  • 10. 6. 2020 12:33

    bez přezdívky

    Krásný den, Vladimíre, chápu, že se hned na první dobrou objeví tyhle obavy, ale ve skutečnosti je to takto: žádné údaje o zákaznících nepředáváme MALLu ani jinému e-shopu. Konkrétně MALL.cz má dost vlastních dat o zákaznících z trhu, výzkumů a obrovskou bázi, ze které čerpá informace. Odložená platba je na trhu zatím stále ve velmi malém procentu, takže nějaká data od nás by MALLu byla úplně k ničemu.

    Zkuste se na to podívat z druhého pohledu, a to takového, že firma MALL Pay má v zádech silné společnosti - MALL a ČSOB, díky kterým můžeme službu lépe rozvíjet a vylepšovat pro naše/vaše zákazníky.