Hlavní navigace

Počet zákazníků T-Mobile TV meziročně vzrostl o téměř 10 %

13. 5. 2022

Sdílet

T-Mobile TV Autor: T-Mobile

Společnost T-Mobile zveřejnila své hospodářské výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Televizní služby pod značkou T-Mobile TV využívalo 219 tisíc zákazníků. Ve srovnání s prvními třemi měsíci loňského roku je to nárůst o téměř deset procent. 

Operátor poskytuje televizní služby v podobě IPTV, OTT a satelitního řešení. Zákazníky láká například na širokou nabídku sportovních stanic, jako jediný na trhu má v portfoliu program Eurosport v rozlišení 4K. 

Mateřská skupina Deutsche Telekom postupně u národních značek zavede upravenou podobu loga s dominantním písmenem T. Charakteristická magentová barva zůstane. Značka tak získá mezinárodně konzistentní podobu. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).