Jan Přerovský si po svém nedávném divokém odchodu ze státního ICT podniku NAKIT našel nové zajímavé angažmá. Stal se členem představenstva a ředitelem (Chief Revenue Officer, CRO) v mladé české společnosti Brand Embassy, která se postupně dostává na globální trhy.
Přerovského zodpovědností má být dostat Brand Embassy na roční tržby 100 milionů dolarů do roku 2021. Firma v posledních pěti letech vždy zdvojnásobovala tržby a aktuálně působí ve více než třiceti zemích. Bývalý šéf NAKITu a Odštěpného závody ICT služby (ČP OZ) a manažer českého Microsoftu má rozvíjet právě i globální byznys a získávat klíčové zákazníky.
„[Přerovský] už je přes rok náš investor a má k Brand Embassy blízko delší dobu. Teď se stal zodpovědným za veškeré obchodní kanály, zákaznický servis a podporu. Už nyní vidíme postup dopředu,“ říká k tomu pro Lupu spoluzakladatel a ředitel Brand Embassy Vít Horký.
Společnost také uvádí, že od začátku letošního roku získala mezi své zákazníky například T-Mobile, Pumu, Lazada Group a další velké firmy. Mezi dalšími jsou značky jako Lenovo, Mall.cz, Samsung, Vodafone či Telefonica. Brand Embassy nabízí nástroje pro zákaznickou podporu nové generace (zejména sociální sítě).
Firma během svého působení na investicích získala čtyři miliony dolarů a pro sémantické nástroje koupila startup Beepl.
Přerovského každopádně na trhu doprovází kontroverzní pověst. NAKIT i ČP OZ pod jeho vedením vykazovaly problematické hospodaření. Nakonec prohrál mocenskou válku se současným šéfem NAKITu Alanem Ilczyszynem (více v našem textu).
Informace Lupy také mluví o tom, že Přerovský při odchodu z NAKITu získal slušné odstupné, které mělo jít až do vyšších milionů korun. NAKIT oficiálně reaguje tím, že žádné odchodné nevyplácí a že bylo „vyplaceno pouze plnění ve výši šestinásobku průměrného měsíčního výdělku“. Ovšem k tomu, jakou měl Přerovský konkurenční doložku, plat a odměny, což má na odchodné vliv, se státní podnik nevyjadřuje z důvodu závazných smluv.