Společnosti DIGI fandím, ač na to bohužel doplácí zákazník.
Podmínky content providerů jsou otřesné a každý z nich se snaží být zařazen do nabídek s programy jiných content providerů. Zákazník tak kolikrát musí platit za něco, co ho nezajímá jelikož poskytovatel nemá jinou možnost, jak takový program prodat samostatně.
Pokud si jednotlivé programy bude vybírat zákazník, je to pro něj výhodnější. Situace je však taková, že pokud zákazník chce koupit chleba, musí si k němu koupit i sýr, med a salám, ač o to vůbec nestojí.
Je administrativně nepoměrně snadnější dát operátorům jednu nabídku všech programů naráz, než to kouskovat na drobky. A pokud jde o DIGI, tak té dochází peníze z úvěru, klienti nepřibývají a spíš naopak utíkají (sázka na sporty zjevně nepřinesla očekávání) a další financování zajištěné nemá, takže logicky sáhne k úsporným opatření, což je i vyřazení programů. Omáčka okolo, aby ten Černý Petr nezůstal na nich, je dobrá leda pro naprosté neználky, kteří tomu věří.
"Situace je však taková, že pokud zákazník chce koupit chleba, musí si k němu koupit i sýr, med a salám, ač o to vůbec nestojí."
To přirovnání vám kulhá na obě nohy, neboť je to úplný nesmysl, měl jste na něm ještě zapracovat :-)
Ve filmové/tv branži je balíčkování naprosto běžné, že vám ke několika hitům přihodí pár průměrů a jeden-dva propadáky, aby se tak vrátila alepoň část vynaložených prostředků, když se prostě nezadařilo.
BTW: Dvě největší slibotechny na trhu jsou (Nej)Lepší.TV a právě DIGI CZ, stačí se podívat sem nebo na jejich ksichtoknihy...