Hlavní navigace

Prima inovovala hybridní prostředí, divákům chce nabídnout doporučující algoritmy

Jan Brychta

Diváci by se měli dočkat intuitivnějšího ovládání videoarchivu, když v rámci HbbTV platformy bude moci zpracovávat nahrávané programy. Divák má také možnost přehrát si pořad od začátku, jednoduše spravovat stránku pořadu včetně všech epizod nebo si sestavit svůj vlastní program.

Snazší přístup k videoobsahu

„Chtěli jsme sjednotit grafickou i funkční stránku HbbTV a webového prostředí iPrima.cz pod značkou iPrima. Dlouhodobě sledujeme nárůst počtu diváků i přehraných videí v HbbTV – v posledním čtvrtletí roku 2017 vzrostl počet přehraných videí o 73 procent,“ tvrdí optimisticky Daniel Grunt, ředitel nových médií FTV Prima.

Rozhovor s Danielem Gruntem nejen o HbbTV bude následovat v některém příštím týdnu.

Televizní program nabízí možnost přehrát si odvysílaný pořad a nechybí ani aplikace Prima letáky, Počasí, Prima Kvux, Prima hry a mnoho dalšího. Nechybí možnost sledovat obsah bez reklam za 59 Kč měsíčně. Pokud si jej uživatelé aktivují na webu iPrima.cz, mohou si svou hybridní televizi přidat jako další zařízení, kde neuvidí reklamy při sledování pořadů televize Prima.

Televize Prima připravila k nové aplikaci i tři verze spotů s ambasadorem červeného tlačítka Karlem Voříškem. Kampaň mohou diváci vidět nebo slyšet od 27. února v médiích skupiny Prima. Podle aktuálních čísel ČRa eviduje za leden 1 764 680 diváků s HbbTV.

Našli jste v článku chybu?