Hlavní navigace

Prima na podzim: nové seriály, jubilejní řada Talentu a svatební reality show

2. 8. 2022

Sdílet

Seriál Hořký svět Autor: TV Prima

Televize Prima představila ambiciózní program pro podzimní vysílání. V osmidílném rodinném příběhu Hořký svět zdědí rodinný minipivovar nepříliš nadšený hlavní hrdina v podání Matouše Rumla. Dvanáct dílů komediálního seriálu Pálava zavede diváky do vinařského kraje a v Dobrých zprávách nahlédnou do zákulisí televize s obyčejnou vesnickou holkou, ze které se stane hvězda zpravodajství. Hlavní role ztvární Natálie Halouzková a Vladimír Polívka.

V kategorii zábavných pořadů se fanoušci dočkají jubilejní desáté řady soutěže Česko Slovensko má talent (od 27. srpna). Premiéru si odbude další licenční formát Můj muž to dokáže, v němž slavné ženy sázejí na dovednosti svých partnerů.

„Navýšili jsme investice do původní vlastní tvorby nejen na hlavní stanici, ale i na tematických kanálech, a zakoupili licenci k zábavné show, která je velmi úspěšná v řadě evropských zemí,“ řekl generální ředitel Primy Marek Singer. Jak připomněl, Prima letos v červnu dosáhla rekordního podílu na sledovanosti a úspěšná chce být i v silné podzimní sezoně.

„Žádná krev, žádná dramata, žádný stres. Pokud naše letošní programová nabídka dokáže vnést do českých domácností pohodu a zahnat podzimní chmury, mělo naše snažení smysl,“ dodal.

Programový ředitel TV Prima Roman Mrázek představil schéma pro podzim 2022.

Programový ředitel TV Prima Roman Mrázek představil schéma pro podzim 2022.

Autor: Filip Rožánek

V programu se objeví také docu-reality show Den jak sen, která zachycuje reálné české svatby. Monika Absolonová bude vyprávět deset příběhů lásky a spolu se štábem projede celou republiku.

„Podzimní schéma kanálu Prima Cool výrazně rozšiřujeme o původní tvorbu. Nové pořady budou ztřeštěné, neotřelé a leckdy na hraně. Nebojíme se ani odvážnějších témat – budeme debatovat o sexu v Jednou jsi dole, jednou nahoře s Milošem Pokorným. Na plyn šlápneme v auto-moto pořadech Bábovky a plechovky, Blondýna, kutil a zabiják a Fotr na tripu. Improvizovat budeme nejen v Prima Partičce, ale i v soutěžní show K.O.mici. Coolácké stálice Simpsonovi, Hvězdná brána a Top Gear rozšíříme o animák Brickleberry, plný legračních postaviček a ujetých vtípků,“ přiblížil klíčové pořady Roman Mrázek, programový ředitel skupiny Prima.

Na stanici Prima Show se objeví soutěž o královnu krásy Česká Miss Essens. Osm epizod přiblíží cestu k vysněnému titulu královny krásy pod vedením topmodelky Pavlíny Němcové. Ve hře budou změny image, výzvy a hádky.

Novinky připravuje zpravodajský program CNN Prima News, jehož sledovanost se už stabilně drží nad hodnotou 1,5 % diváků starších 15 let. Pořad Co na to vaše peněženka se snaží jasnou a srozumitelnou formou podávat složitá ekonomická témata s přímým vlivem na životy diváků, nyní dostane větší prostor ve vysílání. 

V plánu je „mimořádně obsáhlé“ zpravodajství k senátním a komunálním volbám. Na sociálních sítích chce Prima otestovat formát pod názvem Streamuj se svým senátorem. Televize doufá, že budou politici vstřícní k inovacím.

Prima si u střediska empirických výzkumů STEM objednala průzkum, v němž zjišťovala, jak se žije v jednotlivých českých obcích. Rozšířeny budou Zprávy z regionů, regionální redakce v čele s Markétou Fialovou připravuje rozsáhlý vhled do života obyvatel. 

Stejně jako u parlamentních voleb nabídne CNN Prima News sérii superdebat s publikem ve studiu. Diváci budou mít opět možnost hlasovat pomocí QR kódů i na webu a vybrat politika, který byl podle nich nejpřesvědčivější.

Projděte si celý presskit k podzimnímu schématu:

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2022 9:30

    Nodar

    jejich cílem není mít atraktivní pořady, ale mít hromady pořadů, které stojí minimum peněz při nákupu a divák se na ně ještě podívá a přetrpí reklamu.

  • 2. 8. 2022 21:39

    Ixuxu

    Bez urážky, ale jste totálně mimo mísu. Sledovanost mají nejvyšší za celou historii, taky díky těm "zbytečným" kanálům. Řeknu vám jedno malé tajemství, je jich tolik, aby mohli vysílat reklamu a mít zisk 800 milionů. Oni žádné akvizice nepotřebují, cituji: "Stálice na Coolu nám hrají skvěle". Proč investovat do programu, když máte vysoká čísla? Pro vás to možná není atraktivní, fajn, ale do byznys modelu bych fakt nemluvil.

  • 3. 8. 2022 11:47

    Karel

    Nehezká vizitka národa, který tyto snůšky hloupostí sleduje. Navíc i s reklamama. Potom se nemůže nikdo divit značné oblibě SPD a dalších podobných straniček.

  • 2. 8. 2022 19:51

    Medialek

    Proč... Proč musí Prima pořád točit takové blbosti? To jim nestačí Show Jana Krause že musí točit další? A ty jejich seriály... kromě Vinařů (1 série) jsou všechny jejich výtvory nesledovatelné - Slunečná - dnes ZOO se stejně přiblblým dějem, "1 Mise" která s vojáky neměla nic společného + ty vražedné seriály které do zbláznění opakují už x let (Mash, Polda, Mordparta) atd už jsou taky dost nudné. Prima by měla podle mě "zažít" velký restart (zrušení zbytečných kanálů jako je Love, Cool, Show, Star, Krimi a CNN a změnu programu - z vysílání navždy vyřadit žluťáky a další Americké animované slátaniny které ve vysílání rotují už 15 let a koupit pořádnou akviziční tvorbu třeba z produkce SPI nebo HBO případně od NBC Universal a hned by šla kvalita i sledovanost nahoru).

  • 5. 8. 2022 13:40

    bez přezdívky

    Prima má dlouhodobě velkou sledovanost a na ty jednoduché seriály jako je ZOO se dívá pravidelně nejvíce diváků za celý týden. A víte proč? Protože diváckou základnu tvoří střední generace a ta nestojí o to dívat se na veledíla na Netflixu atd. kde je vše tak genderově vyvážené, že jsou schopní anglickou královnu udělat barevné pleti a v každém filmu a seriálu musí být všechny rasy, aniž by to dávalo smysl a samozřejmě také lesbičky a gayové. To nemluvím o oblíbenosti kombinovat manželské páry běloška, Afroameričan atd. Stejně nevhodné je, když je populární seriál jako Papírový dům (Španělsko) natočený znovu podle stejného scénáře s asijskými herci. Je jasné, že je to velké publikum, ale proč to dávají i v Evropě, netuším. A to si za ta veledíla nechají ještě platit. A to není o rasismu., ale o vkusu diváka. Český divák, který stejně u televize pospává, si tak raději pustí to ZOO, kde jsou normální herci, chlapi chtějí holky, holky se zamilovávají do chlapů, řeší normální věci. Ano, není to veledílo a těch reklam je dost, ale tak si zajdete během reklamy pro něco na chroupání nebo se protáhnete. Komerční televize jsou všude stejné. Jen by mohli trochu přemýšlet, jestli člověk musí během hodiny čtyřikrát vidět reklamu s kvasinkovou infekcí....

  • 3. 8. 2022 14:05

    Pamětník

    Asi si budete muset změnit národnost a přestěhovat se tam, kde Vám bude sledovanost komerčních TV vyhovovat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).