Hlavní navigace

Problémy DPD? Jen malý technický výpadek, říká dopravní firma

David Slížek

„DPD maze prispevky, nedorucuje a nekomunikuje. Na telefonni linku se nelze dovolat. Mailem mi prislo, ze z technickych duvodu nelze dorucit. Ze pry si pro to mohu prijet na depo.“ Tak zní jedna z řady stížností zákazníků na facebookových stránkách dopravní firmy DPD

Nejde ale jen o ně, redakce Lupy má k dispozici také e-mailové stížnosti zákazníků či některých provozovatelů e-shopů. Mluví o tom, že doručování zásilek prostřednictvím firmy DPD v posledních dnech zásadně vázne.

„DPD není schopno doručovat v Praze zásilky, protože ‚naši kurýři podali hromadně výpověď‘. Pokud jste si něco objednali online, budete na doručení jako já čekat mnoho dní, zatím bez úspěchu.Potřebujete-li něco rychle, volte jinou cestu. Zaplacená zásilka bude ležet u nich v depu a vy s tím nic nenaděláte,“ napsal Lupě jeden z uživatelů.

Podle DPD ale není informace o hromadné výpovědi kurýrů pravdivá. „Víme o tom, že se to objevilo na sociálních sítích, ale žádnou hromadnou výpověď našich kurýrů neevidujeme, jedná se o dezinformaci,“ napsal Lupě generální ředitel DPD CZ Miloš Malaník.

Problémy s doručováním se podle něj mohly týkat jen krátkého časového úseku a jen zlomku zásilek. „Z 15. 1. na 16. 1. 2018 jsme evidovali technický výpadek. Problém se podařilo odstranit následující den a týkal se necelých 5 % zásilek určených k doručení,“ říká Malaník.

Lupou oslovení prodejci, kteří DPD využívají jako jednu z možností doručování nákupů zákazníkům, nezaznamenali v daných dnech žádné větší problémy s jejími službami. Výjimkou je jeden velký obchod, který nechtěl být jmenován a který se údajně chystá potíže s DPD řešit.

Našli jste v článku chybu?