Expanze do Maďarska a vlastní logistika. To jsou podle e-shopu hlavní důvody loňského růstu. Loni tak zvýšil tržby o 200 milionů korun a překročil jednu miliardu.
E-shop zatím funguje na Slovensku a Maďarsku. "Stěžejní pro nás nadále zůstává český trh, který tvoří přibližně 75 procent všech tržeb,” tvrdí Vít Fišer z obchodu. Obchod sází na vlastní logistiku a pořídil si šedesát dodávek a dvacet kamionů s tím, že loni otevřel na kraji Prahy logistické centrum.
Na nábytek letos sází i Bonami, které ale vidí zásadní problém pro rozšiřování prodeje nábytku právě v logistice. „Dopravci, kteří by nabízeli dobrou přepravu s tím, že by zvládli zákazníky informovat o tom, kdy přijedou, vynesli jim zboží třeba do patra nebo by ho i smontovali, tu prostě teď nejsou. O platbě kartou ani nemluvím,“ tvrdí šéf e-shopu David Šiška v rozhovoru pro Lupa.cz.