Hlavní navigace

Info.cz posiluje. Nabírá další televizní tvář a chce milionovou návštěvnost

1. 11. 2016

Sdílet

Plány jsou velké, horizont je daleko. Michal Půr poodkryl serveru Mediaguru plány projektu, kterému ode dneška naplno šéfuje. „Cílem je dosáhnout do roka od spuštění jednoho milionu reálných uživatelů měsíčně. Nestavíme malý web. Není to web jen pro úzkou skupinu čtenářů. Naopak, edukaci považujeme za důležitou a myslíme si, že náš cíl ohledně návštěvnosti je reálný,“ tvrdí Půr s tím, že chtějí oslovit především čtenáře, kteří zatím k internetovému zpravodajství příliš nepřičichli.

Patnáctičlennou redakci staví na jménech se zkušenostmi i z jiných než tištěných médií. Kromě domácí politiky a ekonomiky by se rád zaměřil významněji i na zahraniční zprávy. Tam mu může konkurovat Aktuálně, které posílilo nedávno svou zahraniční rubriku o Josefa Pazderku z ČT nebo Ondřeje Housku z Českého rozhlasu. 

Podle Půra by měl redakci sídlící v pražských Holešovicích rozšířit ještě televizák Pavel Štrunc. Ten má za sebou zkušenosti především politického a domácího zpravodaje v televizích Z1, ČT nebo Prima. Parlamentního zpravodaje by měl dělat i v Info.cz. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).