ta anomálie fungovala dlouhé roky, takže by mne zajímalo, co se stalo, že postupně je těch reklam více a více, až už ani to nestačí a je třeba ještě k tomu platit za sledování. Došlo v posledních 20 létech k nějakému převratu v nabízených filmech, nabízí nám Prima stále nové a nové seriály, vlastní tvorba je stále dokonalejší a natáčená v exotických destinacích nebo ... jen prostě akcionáři chtějí stále víc a víc? Když jsem včera zahlídl v nabídce tu po 150 opakovanou Atlantidu (pořád ta první série), napadá mne spíše ta druhá možnost.
Stalo se to, že chtěli moc. Tak časem nebudou mít nic.
Stali se natolik otravnými svým reklamním programem, že na to lidi přestávají koukat. Večer si už 70 % populace nesedne k televizi a nekouká na hlavní film večera. Tipuji, že už paběrkují procenta populace.
A tak i inzerenti za reklamu, na kterou se dívá řádově méně lidí, nechtějí platit tolik.
Řekl bych, že jste na správné cestě ;-)
Společnosti jsou tvrdě orientované "na výkon". Vezme se celková tržba za rok, připočítá se 20% a máme nový "cíl" k dosažení. A když "cíle" nedosahujeme, dupeme po lidech a dupeme i po partnerech. Situace na trhu? Nezájem. Situace ve světě? Nezájem.
Uvidíme jak s koncem tohohle roku, pravidelně to bývalo "roční tržba + 10/20%"...