Jelikož když teď něco objednám, tak první okno dostanu až za 2 dny, tak evidentně mají zákazníků dost a nejsou schopni růst tak rychle, jak by měli. Takže se domnívám, že zas tak o nové zákazníky v tuto chvíli nestojí, protože mají dost starostí se stávajícími, aby jim neutekli. Získat nového zákazníka je možná těžké, ale získat ztraceného zákazníka je mnohem těžší.
Takže i za mne jsem rád, že jsi se nestal zákazníkem Rohlíku a mám tak větší šanci na dřívější okno dovozu. ;-)
Odpověď ve stylu, "když se vám to nelíbí, tak tam neobjednávejte", není hloupá, to máte pravdu, je to ve skutečnosti ještě horší, není to žádný argument, není to nic.
Já samozřejmě chápu, že to zavádějí na základě nějaké statistiky, ale to neznamená, že je to "evidentně funkční", je to rozhodnutí managementu, které může být funkční na současné zákazníky, ale může mít negativní dopad na akvizice nových zákazníků, protože ty (ano, mluvím o sobě), ten limit odradí.
Na to Vaše remcání a nepochopení, proč to zaváděli, je to jednoduchá, ale rozhodně ne hloupá odpověď.
Ještě jednou od mne: Nákup je omezen na 35 položek a je jedno, zda jedna položka je demižon nebo krabička sirek.
Pokud se Vám to nelíbí, tak tam nenakupujte. Nejsou povinni to zesložiťovat na 50 stránek kvůli jedincům jako jste Vy, kteří se v tom šťourají, že někdo si objedná 35 velkých demižonů a zaplní auto a Vy jste omezen na 35 krabiček sirek, co se vejdou do jedný tašky.
Jelikož mají podrobnou statistiku o struktuře nákupů svých zákazníků, tak určitě ví, co dělají.
A jinak to určitě i souvisí s náklady na vývoj. Tohle je jednoduché a evidentně funkční, jinak by to nezaváděli. Pokud by museli vymýšlet další kravinky typu rozměry, atd., tak náklady na vývoj budou větší než přínos a ještě než to zavedou a ověří, tak toto omezení přestane mít smysl.
19. 10. 2020, 17:41 editováno autorem komentáře
V Tescu na rozvozu jsem dělal a nesetkal jsem se s tím, že by někdo mrmlal, že se něco vrátilo. U náhrad se s tím i počítalo, už jen z toho důvodu, že i když zákazník napsal do poznámky, že nechce náhrady, tak jsme je stejně museli vézt. A že to někdy byly náhrady, nad kterými zůstával rozum stát. Jediné, co tam opravdu neměli rádi, bylo blokování slotů objednávkama na jeden rohlík.
bez práce.. - ale také bez možnosti výběru. Každého volba. V životě bych si neobjednal "vzdáleně" dovážku pečiva, čerstvé či chlazené zeleniny, ovoce a některých dalších typů produktů, u nichž si opravdu nejsem jist buď jejich popisem, vizualizací či vlastnostmi.. typicky např. "EXTRA pevné sáčky do odpadkového koše" - leckteré jsou v obchodě na omak naprostou "béčkové" .. nebo takové ty různé prachovky, houbičky atd.. to zkrátka z fotky ani popisu nevyčtete.. ale nechat si dovézt domů 10 balení dobrých vod, drogerii, basy piva, 5kg zmrzlých produktů (hranolky, zmrzliny, zelenina atd.).. tak toho bych se opravdu nebál.
17. 10. 2020, 00:07 editováno autorem komentáře
laicky uvažováno.. naprogramovat aplikaci tak, aby "pustila 15 rohlíků" - ale zadržela 15 ks balení dobré vody (15 x 6 lahví) by byl docela neskutečný opruz a v žádné rozumné době by to nezvládli.. Asi by tedy abnormální objednávky raději ručně modifikovali / stornovali - volali zákazníkům, protože by to bylo jednak LACINEJSI a za druhé RYCHLEJSI. Ale překvapuje mě, že panikaří na této úrovni..
- jak tu už někdo poznamenal, kdo u nich pravidelně nakupuje - kdybych to "byl já" , tak pokud by mi stornovali nákup s 43 různými produkty a jako důvod uvedli, že nejsou schopni dodržet časové okno.. tak jsem na ně více naštvaný, než když předem dají vědět, že s ohledem na abnormální vytíženost se doručení může posunout až o dvě hodiny..
Zrovna těch 150 kg rýže by přes tohle pravidlo asi prošlo, protože to podle všeho vypadá, že když je v objednávce třeba šest lahví mléka nebo šest kusových rajčat, počítá se to jako jedna položka, ne šest. Což je dobře, protože jinak by se na těch 35 položek dalo celkem snadno dostat i s normálním týdenním nákupem.
No já nevím, definujte "běžný nákup", to je ten denní nebo týdenní? Minimální výše objednávky je 500 Kč, takže denní asi ne, takže týdenní tzn. větší nákupy, což může být 35 položek problém. My tyto rozvážkové služby využíváme právě na větší nákupy, protože si je v klidu vybereme doma, třeba i během několika dní a pak nám je donesou až ke dveřím, takže téměř bez práce. Škoda, že se mi v účtu z nějakého důvodu nezobrazuje historie, myslí, že ten poslední nákup byl hodně přes 35 položek.
Ale věřím, že Rohlík vychází z nějakého průměru, který jeho zákazníci dělají.