
Rohlík.cz se v letošním prvním čtvrtletí poprvé po čtyřech letech od začátku fungování dostal do zisku. „Rohlik.cz se dostal do zisku (EBITDA, tedy před započtením úroků, daní a odpisů) již v prvním kvartále roku 2018. Očekáváme další růst,“ cituje ČTK zakladatele a majoritního vlastníka Rohlíku Tomáše Čupra.
Služba pro online rozvoj potravin a dalšího zboží chce letos dosáhnout na tržby 2,5 miliardy korun s tím, že příští rok cílí na dvojnásobek. Čupr dále sdělil, že se za poslední rok zdvojnásobil počet zákazníků, ovšem neuvedl přesná čísla.
Rohlík dále hodlá rozšiřovat vlastní privátní značku, pod kterou už začal prodávat jogurty, šunky nebo hotová jídla. Nově přidá ořechy nebo vejce z volného výběhu.
Čupr mimo jiné zvažuje expanzi do zahraničí a postupně dochází k navyšování kapacit v regionálních městech.