![DoDo](https://i.iinfo.cz/images/551/dodo-1.jpg)
Rozvážková služba DoDo, která přes online objednávku rozváží v podstatě cokoliv, poprvé expanduje mimo Prahu a startuje pilotní provoz v Brně. Spouští zde služby pro běžné zákazníky a rozšiřuje nabídku pro ty firemní.
„Logistický startup v Brně spouští své služby na úrovni B2C a dále rozšiřuje v segmentu B2B. Osobního kurýra si již nyní mohou Brňané objednat skrze Facebook Messenger, přes live chat na webu služby, případně pomocí klasické SMS. V pilotním provozu budou kurýři k dispozici ve všední dny od 8 do 16 hodin. V oblasti B2B bude DoDo v Brně nově zajišťovat logistiku pro Bageterii Boulevard, SynotTip a Aktin.cz. Dosud v Brně kurýři DoDo v rámci B2B modelu rozváželi objednávky pro řetězec KFC, spolupráce se postupně rozšířila na všechny pobočky ve městě,“ uvádí firma.
DoDo má v současné době k dispozici přes 300 automobilů a přes 400 kurýrů – kromě auta doručují pěšky a na kole. Podnik se zajímá o možný vstup do tuzemských krajských měst a v hledáčku má také zahraničí. DoDo v roce 2018 vykázalo tržby ve výši 60 milionů korun.