
Seznamu se v loňském roce finančně dařilo. Zisk před zdaněním (EBIT) firmě za rok 2021 vyrostl o více než 22 % na 1,961 miliardy Kč a tržby poskočily o 13,3 % na 5,604 miliardy Kč. Společnost to oznámila na svém blogu.
„Za dobrými výsledky stojí vysoká návštěvnost domovské stránky, vybraných obsahových služeb i nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz,“ konstatuje firma.
V letošním roce chce Seznam investovat do vývoje vlastního hardwaru a stavby datacenter. Rozjel stavbu nového datového centra Nagoja v Benátkách nad Jizerou a plánuje i rozšíření stávajícího datacentra Kokura, kde má být k dispozici 160 dalších racků.
Podívejte se na fotky ze zahájení stavby datacentra Nagoja:
"V letošním roce se chceme zaměřit primárně na to, abychom ze Seznamu vytvořili platformu, která naplní všechny potřeby našich uživatelů. Naším cílem je stát se platformou obsahovou, reklamní, znalostní, komunikační, sociální, e-commerce nebo třeba cloudovou. To úzce souvisí s identitou uživatele a jeho přihlášením na našich službách. V tomto ohledu jsme aktivní i z obchodního pohledu, kdy pro trh společně s partnery vytváříme tzv. Czech Ad ID – nástroj, který zajistí udržitelnost cílené reklamy i po konci cookies třetích stran,“ doplňuje co-CEO Seznamu Pavel Zima.