Hlavní navigace

Seznam redesignoval Sbazar.cz, slibuje chytřejší vyhledávání

Sdílet

David Slížek

Desktopová verze inzertního webu Sbazar.cz se dočkala změny. Seznam.cz, který službu provozuje, vylepšil hlavně možnosti vyhledávání. Nově se tak dají hledat inzeráty z blízkého okolí uživatele podle geolokace (pokud tuto možnost povolí) a uživatelům se zobrazují také související nabídky podobného zboží.

U prodejců Seznam začal ukazovat například informaci o tom, jak dlouho mají na Seznamu založený účet (delší doba má zřejmě naznačit, že je více důvěryhodný). Sbazar také nově umí prohledávat obsah konkrétní kategorie.

„Výhledově chceme službu naučit pracovat s oblíbenými inzeráty a hlídacím psem. Zároveň pracujeme na hodnocení v rámci našeho tržiště. V plánu je přepis i dalších oborových služeb do této společné architektury,“ říká k dalším chystaným úpravám produktový manažer Sbazar.cz Pavel Kolář.

Sbazar je co se týče návštěvnosti dvojkou mezi tuzemskými bazarovými portály. Konkurenční Bazoš vykázal podle NetMonitoru letos v dubnu 2,3 milionu RU, Sbazar měl 1,9 milionu a loni kompletně přestavěné Aukro.cz 885 tisíc reálných uživatelů. Svůj bazarový prodej Marketplace nedávno v Česku spustil také Facebook.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?