Hlavní navigace

SizeID jde na Fundlift pro 3 miliony. Projekt řešící problémy prvního světa chce růst

8. 11. 2016

Sdílet

Jak nakoupit na webu oblečení a vybrat správnou velikost. To je problém, který se už druhým rokem snaží řešit projekt SizeID. Zatím navázal spolupráci s některými tuzemskými e-shopy, ale letos se mu povedlo ulovit první investory. 

„Na začátku roku byl klíčový vznik partnerství/investice od Simony Kijonkové a její Zásilkovny,“ říká zakladatel služby Adam Bičiště s tím, že letos také dokončili systém pro obchody a posbírali první platící zákazníky. 

Podle webových stránek služby už o integraci projevil zájem i Mall nebo Vivantis. „Věříme, že v tomto zlomu je to pro investory zajímavé, a rozhodli jsme se do dalšího období rozvoje zkusit právě Fundlift,“ tvrdí Bičiště. 

Na crowdfundingový server tak se svým týmem vyrazil pro tři miliony. Ty by měly urychlit integraci do platících e-shopů. 

Samotný projekt je další z řady agenturních startupů, které vznikly během posledních pár let. Kořeny služby tentokrát spadají do agentury Wavevision, kterou založil právě Bičiště.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).