Hlavní navigace

Skylink po dvou letech zvýšil platbu za servisní poplatek, změna se týká jen ČR

23. 1. 2019

Sdílet

Skylink Autor: M7 Group

Od začátku března začíná platit nový ceník služeb satelitní platformy Skylink. Anoncované změny se týkají pouze jednorázové úhrady servisního poplatku pro české zákazníky a v jejich případě i výše předplatného nejnižšího programového balíčku Smart. 

Nová výše Servisního poplatku činí necelých čtrnáct set korun ročně (doteď dvanáct set) a 2399 korun za dva roky (dříve ani ne devatenáct set). Naopak stejná zůstává výše servisního poplatku v případě, že je hrazen měsíčně prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu. 

Ke navýšení jednorázových plateb za servisní poplatek dochází po dvou letech a jak jsme uváděli v úvodu, platí pouze pro Českou republiku. Jak uvádí mluvčí Skylinku Marek Němec, výše Servisního poplatku se tak dostává přibližně na úroveň Slovenska. 


Autor: LinkedIn

Marek Němec

Skylink se také tímto krokem snaží své předplatitele motivovat k využívání dvou uvedených měsíčních platebních metod, tedy prostřednictvím SIPO nebo inkasem z účtu. Podle Němce pak operátorovi odpadají "starosti a náklady spojené s opakovaným naváděním platby, upomínáním a zbytečné komplikace spojené s deaktivací služby v případě opožděné platby. 

Změnila se i výše předplatného programového balíčku Smart, které nově vyjde na 259 korun měsíčně. Cena balíčku Smart byla změněna po třech letech. Programová nabídka uvedeného balíčku za uvedenou dobu rozšířila o šestnáct HD programů a všichni jeho předplatitelé získali přístup do OTT služby Skylink Live TV se sedmidenním archívem vybraných programů a související videotéky až na čtyřech zařízeních současně.  

Kompletní ceník služeb Skylink platný od začátku letošního března ke stažení na stránkách operátoraZákazníci, kteří se změnou ceny nesouhlasí, mají právo ke dni účinnosti změny neprodloužit předplatné anebo smlouvu bez sankcí ukončit. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).