Odpovídáte na názor k článku Službě Foodora se v ČR stále nedaří dostat do zisku, ztráta za poslední roky je 170 milionů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Šok. Foodoru jsme přestal pouzvat před cca rokem a wolt cca pred mesicem protoze i za priplatek za prioritni doruceni jidlo z 1-2km vzdalenych restauraci/fastfoodu prijelo pravidelne po 50 minutach studene.
Naprosto bezne se stavalo, ze napr z fastfoodu bylo jidlo pripravene do 10 minut a pak tam nekde lezelo na pultu 20 minut nez s k nemu kuryr dostal a vyzvedl ho. Dalsich 20 minut jezdil po meste i pres prioritni doruceni a resil jine veci. Jidlo dojelo po 50 minutach uplne studene a na vyhozeni. Samozrejme si nezapomeli nauctovat 5 ruznych priplatku a cena sluzby stala jako pulka ceny jidla. Pri reklamaci Vam vratili maximalne poplatek za doruceni a clovek zustal hladovy bez jidla a bez penez.
Takze jsem zjistil ze je rychlejsi sednou na elektrokolobezku a pro jidlo si dojet :) Je to levnejsi, rychlejsi a jidlo si privezu jeste teple v super kvalite.
A to vubec nezminuju v jake kvalite dojede jidlo po hodine a pul kdyz si date bezne doruceni, to je az vylozene nebezpecne.
Takze gratuluju magamentu dovazkovych sluzeb, dokazali jste, ze vase sluzba je naprsto zbytecna a k nicemu a pro cloveka je lepsi kdyz si pro jidlo zajede sam, to se jen tak nekomu nepovede,