Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Službě Foodora se v ČR stále nedaří dostat do zisku, ztráta za poslední roky je 170 milionů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Dnes 9:54

    oskliva_pravda

    Šok. Foodoru jsme přestal pouzvat před cca rokem a wolt cca pred mesicem protoze i za priplatek za prioritni doruceni jidlo z 1-2km vzdalenych restauraci/fas­tfoodu prijelo pravidelne po 50 minutach studene.

    Naprosto bezne se stavalo, ze napr z fastfoodu bylo jidlo pripravene do 10 minut a pak tam nekde lezelo na pultu 20 minut nez s k nemu kuryr dostal a vyzvedl ho. Dalsich 20 minut jezdil po meste i pres prioritni doruceni a resil jine veci. Jidlo dojelo po 50 minutach uplne studene a na vyhozeni. Samozrejme si nezapomeli nauctovat 5 ruznych priplatku a cena sluzby stala jako pulka ceny jidla. Pri reklamaci Vam vratili maximalne poplatek za doruceni a clovek zustal hladovy bez jidla a bez penez.

    Takze jsem zjistil ze je rychlejsi sednou na elektrokolobezku a pro jidlo si dojet :) Je to levnejsi, rychlejsi a jidlo si privezu jeste teple v super kvalite.

    A to vubec nezminuju v jake kvalite dojede jidlo po hodine a pul kdyz si date bezne doruceni, to je az vylozene nebezpecne.

    Takze gratuluju magamentu dovazkovych sluzeb, dokazali jste, ze vase sluzba je naprsto zbytecna a k nicemu a pro cloveka je lepsi kdyz si pro jidlo zajede sam, to se jen tak nekomu nepovede,

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).