Provozní ztráta 2,2 miliardy dolarů, 166 milionů uživatelů a průměrný příjem z jednoho z nich 90 centů. První oficiálně zveřejněné čtvrtletní výsledky sociální sítě příliš nenadchly a akcie spadly o čtvrtinu.
Tržby firmě sice vyrostly na necelých 150 milionů dolarů, analytici ale čekali více. Přesto sociální síť dokázala zvýšit monetizaci zákazníků – z 33 centů před rokem na 90 centů letos. Před koncem loňského roku to ale bylo víc než dolar.
Přípravy vstupu na burzu nebo rozjezd projektu vlastních brýlí. To všechno může stát za tím, že se ztráta firmy dostala z necelých 105 milionů před rokem na 2,2 miliardy letos. Shrnuje agentura Reuters.
Rozlet mladé sociální sítě přibrzdil i Facebook, který postupně všechny služby, které poskytuje Snapchat, integruje do svých sociálních sítích. A Instagram Stories už podle Marka Zuckerberga používá kolem 200 milionů lidí, tedy víc uživatelů, než má celý Snapchat.