![Snapchat - mobilní aplikace - mobil](https://i.iinfo.cz/images/68/snapchat-mobilni-aplikace-mobil-1.jpg)
Společnost Snapchat oznámila své výsledky za první čtvrtletí roku 2019, služba přidala nové aktivní uživatele a skokově zvýšila příjem z reklamy.
Snapchat si za první čtvrtletí letošního roku, poprvé po roce klesání a stagnace, připsal čtyři miliony uživatelů aktivních na denní bázi, celkově jich tak má nyní 190 milionů. Sociální síť také snížila finanční ztrátu o 20 procent a to na 310 milionů dolarů (sedm miliard Kč).
$Snap results are in and Snapchat just had its first quarter of growth in a year (though DAUs are still slightly down from Q1 '18) pic.twitter.com/2INobIUIfZ
— Karissa Bell (@karissabe) April 23, 2019
Za snížením ztráty společnosti stojí skokový nárůst příjmů z reklamy. Tržby díky tomu Snapchatu stouply na 320 milionů dolarů, což představuje nárůst téměř o 40 procent. Oba výsledky většinu analytiků trhu překvapily.
Generální ředitel společnosti, Evan Spiegel, také prohlásil, že reklamní cílení na mladé uživatele (13–34 let) na Snapchatu zasáhne více populace než konkurenční Instagram. Platí to zatím nicméně pouze pro USA.