Hlavní navigace

Snapchatu klesá finanční ztráta a roste počet uživatelů

Sdílet

Karel Wolf

Společnost Snapchat oznámila své výsledky za první čtvrtletí roku 2019, služba přidala nové aktivní uživatele a skokově zvýšila příjem z reklamy. 

Snapchat si za první čtvrtletí letošního roku, poprvé po roce klesání a stagnace, připsal čtyři miliony uživatelů aktivních na denní bázi, celkově jich tak má nyní 190 milionů. Sociální síť také snížila finanční ztrátu o 20 procent a to na 310 milionů dolarů (sedm miliard Kč).

Za snížením ztráty společnosti stojí skokový nárůst příjmů z reklamy. Tržby díky tomu Snapchatu stouply na 320 milionů dolarů, což představuje nárůst téměř o 40 procent. Oba výsledky většinu analytiků trhu překvapily.

Generální ředitel společnosti, Evan Spiegel, také prohlásil, že reklamní cílení na mladé uživatele (13–34 let) na Snapchatu zasáhne více populace než konkurenční Instagram. Platí to zatím nicméně pouze pro USA. 

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory